Nyheter och information till medlemmar och övriga intresserade

Lördag den 18 maj kl. 10 - 13 gör vi tillsammans iordning hamnen för denna säsong. Vi öppnar upp och plockar fram, reparera, förbättrar och städar innan vi grillar lite lunch tillsammans. Det är alltid bra mingel möjligheter för såväl nya som rutinerade medlemmar att träffas och vi avslutar till kl. 13.

Måndagen den 6:e maj från kl. 18 har vi vårens fixardagen på varvet där vi tar hand om vårt varv, allt från byggnader, maskiner staket osv. Viktigaste är kanske att bara träffa andra klubbmedlemmar och dess familjer.

Ny hemsida

06.12.2022

Som du märker har ÄBK en ny hemsida. Denna sida är mycket enklare än tidigare, då vi inte behöver ett eget system för att hantera medlemmars avgifter, vaktpasslistor, kölistor etc

Stort tack till Börje och varvsgänget som med stöd från fixardagen i hamnen fått vår nya flytbrygga på plats inför vårens sjösättning.